18 (לא רק) כדורגל

מְחַבֵּר:

המחיר המקורי היה: ₪98.המחיר הנוכחי הוא: ₪73.

שליח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח

"סיפורנו מתחיל בכך שלמעשה, לבני האנוש פשוט לא נשארה יבשה לריב עליה, או אלוהים לריב עליו, אגו עצמי להעצמה או השד יודע מה כדי לריב עליו. להילחם. מי עשיר יותר, מי קנאי יותר לאלוהיו, למי יש יותר לייקים, כותרות מפוצצות, אייטמים, הרבה רעש על תעסוקה ועל איך להעביר את הזמן ברולטה הזאת שנקראת החיים, כי בסוף, כולנו נגיע לאותו המקום. השאלה היא איך. ומתי. ואולי, לפעמים, גם למה. בני האנוש נעשו חמדניים כל כך לממון, לרכוש ולמעמד שהם שכחו שהם חיים כאורגניזמים בעולם טבעי. בני האנוש הם האנומליה. משהו שהעולם לא צפה ולא היה מוכן אליו. או שזה היה אלוהים. אבל הוא, לפי התנ"ך, כרת ברית עם בני האדם שלא יהיה יותר מבול. אולי הוא והעולם חשבו שבני האנוש הרחיקו לכת. תהא הסיבה אשר תהא, העולם חרב בחלקו. ברובו."

העולם, כמו שאנחנו מכירים אותו, השתנה. נחרב. נבנה מחדש. יבשות התחברו וחולקו, עמים הופרדו ושונו והאנושות, כפי שאנחנו מכירים אותה היום, חדלה מלהתקיים.

אך מתוך ההריסות, האנושות קמה מחדש.

כעת, יש חוקים חדשים. אין יותר מלחמות, או צבאות. אין כיבושים. ישנו פתרון חדש – משחקים.

משחק הכדורגל הפך למרכזי ביקום – על פיו יישק דבר.

ביד אומן טווה הסופר את העלילה המורכבת של יחסים בין אישיים בין השחקנים לבין עצמם, רקעים שונים שמהם הם מגיעים, יחסים בין שחקנים למאמנים ולמסגרת בית ספרית, בין ההורים לשחקנים ולצוות ההוראה והצוות המקצועי בקבוצת הכדורגל, יחסי אהבה ראשונים ועוד.

ספר מצחיק ושנון, מורכב מדמויות ססגוניות, עלילה קולחת ומתפתחת.

 

משה בן דהן, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת. בעל ידע בספורט ובעל תעודת מדריך כדורגל. מעיד על עצמו כסנוב לא קטן, לא אוהב אנשים ומתרחק מפוליטיקה כמו מאש. זהו ספרו הראשון מבין שלושה ספרים בסדרה.

קטגוריה:
Call Now Button